Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Första inlägget!

Av hpforever - 24 mars 2011 17:58

Hej!


Detta är ingen blogg om mig, eller min fritid eller så. Det är en blogg om en sak jag verkligen älskar. Harry Potter böckerna. Det är nog dom bästa böckerna som någonsin har skapats. En magisk värld, där allt kan hända, där allt är möjligt, där allt handlar om liv eller död. Visst är det underbart att läsa något sånt. Filmerna är också helt fantastiska. Skådespelarna spelar sjukt bra, och dom är verkligen dom som hamnar i huvudet när man läser böckerna. Det är liksom så man föreställt sig dom. Awesome. Synd att äventyret inte fortsatte efter 7an. Jag vill ha mer! Som det inte blir, men man kan aldrig sluta hoppas. Eller?


Jag ska göra inlägg om varje person framåt. Vem ska jag börja med?... Hm? Kanske Harry? Och ni behöver inte kommentera taskigt eller så. Detta är en blogg för mig och dom som har samma intresse som jag. NO HATERS. Gillar du inte HP, kan du bara klicka sidan. Eller hur? ;) Vi ses ! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hpforever - 24 mars 2011 18:12


Albus Dumbledore   Han är nog den jag gillar mest i boken(förutom Harry, Ron & Hermione). Han är cool, snäll och smart. Jag älskar hur han nästan alltid talar lugnt, säger smarta saker, aldrig är rädd och är mycket ärlig. Han har väldigt bra egen...

Presentation


Hej!
Detta är en blogg om Harry Potter. Alla har väl hört talats om den underbara Harry Potter?(a) Detta är nog de bästa böckerna jag läst, och några av de bästa filmerna jag sett. Men verkligen dom bästa böckerna. Jag älskar dom ! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards